2011. június 16., csütörtök

"Ruhavarrás"- első felvonás


Belevágtam a ruhavarrásba, amit már oly régóta szeretnék megtanulni. Belevágtam, bár nem tanultam, és féltem is Tőle, de hát amíg el nem jutok oda, hogy lehetőségem legyen megtanulni legalább hobby szinten, addig a saját káromon tanulva, és autodidakta módon belekezdek, és majdcsak eljutok valahova.


Nagylányom szeretett volna egy kis ruhát magának. Féltem a felső részének elasztikus anyagától, még jobban a zippzárvarrástól. Hát kicsit kezdetleges, kicsit szabálytalan , de az én munkám mégis, akkor is ha sokan megmosolyognak érte.


Közben egy-két dolognak utána néztem, pld. a ferdepánt varrásának. Ha valakit érdekel, belinkelek egy jó blogbejegyzést róla.




 A zipp varrásának sajnos csak ma néztem utána ( kár, hogy csak most-a ruhában elég sokat szenvedtem vele- és végül is nem lett olyan, amilyennek szerettem volna), arról is találtam egy-két blogbejegyzést ( ha nem is ruhához kapcsolódik)….
"Ágó varróműhelye" blogján:

és a "nemcsak táska" blogon:

Nagy álom, hogy egyszer a Lányaimnak, és saját magamnak is tudjak olyan ruhákat készíteni, amiket viselni szeretnénk.

Vár még a középső lányom ruhája is…..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése